آ
-
آزمون های منظم کلاسی
تاثیر امتحانات منظم کلاسی بر میانگین نمره ی پایانی درس فیزیولوژی کلیه و مایعات [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 59-65]
-
آسکی
بررسی عملکرد و نظرات دانشجویان پرستاری در ارزشیابی فرآیند پرستاری به شیوه ی آسکی [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 337-344]
-
آموزش
تأثیر آموزش احیای قلبی_ریوی در گروه های همتا بر آگاهی دانشجویان [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 230-237]
-
آموزش الکترونیک
مقایسه ی دو روش مختلف تدریس: آموزش حضوری و آموزش الکترونیک مبتنی بر وبلاگ (WBT) به شیوه ی بحث گروهی [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 156-164]
-
آموزش الکترونیکی
مقایسه ی تأثیر دو روش آموزشی سخنرانی و الکترونیکی بر دانش و نگرش دانشجویان پرستاری نسبت به الکتروشوک_درمانی [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 321-330]
-
آموزش بالینی
بررسی موانع محیطی موجود در آموزش بالینی از دیدگاه دانشجویان و مدرسان پرستاری [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 106-113]
-
آموزش بالینی
رضایتمندی دانشجویان رشته ی پزشکی از اجرای یک روش آموزشی بیمار_محور در بخش کودکان بیمارستان گلستان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 176-180]
-
آموزش بالینی
تأثیرآموزش بر پایه ی نقشه ی مفهومی بر مهارت تصمیم گیری بالینی دانشجویان کارورز پرستاری در اورژانس بیمارستان گلستان شهر اهواز [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 247-255]
-
آموزش بالینی
بررسی رفتارهای مراقبتی از دیدگاه دانشجویان پرستاری در بخش های ویژه [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 52-58]
-
آموزش پرستاری
نگاهی بر شبیهسازی در پرستاری: یک مطالعه ی مروری [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 281-287]
-
آموزش پرستاری
تأثیر آموزش برنامه ی مراقبتی با استفاده از نقشه ی مفهومی بالینی بر تفکر انتقادی [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 345-355]
-
آموزش پزشکی
نگرش اعضای هیأت علمی به موانع انجام مطالعات پژوهش در آموزش در دانشگاه علوم پزشکی جهرم در سال تحصیلی 1391 [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 130-136]
-
آموزش پزشکی
مقایسه ی تأثیر آموزش آناتومی به دو روش سخنرانی و ترکیبی بر میزان یادگیری و یادداری دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 183-190]
-
آموزش در عرصه
بررسی دیدگاه فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی مدارک پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در خصوص نقاط قوت و ضعف برنامه کارآموزی در عرصه [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 12-20]
-
آموزش سنتی
مقایسه ی سطح یادگیری و بررسی دیدگاه دانشجویان تکنولوژی پرتوشناسی در مورد آموزش با استفاده از شبیهساز دستگاه توموگرافی کامپیوتری و آموزش سنتی در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 207-213]
-
آموزش ضمن خدمت
عوامل مؤثر بر انگیزش پرستاران بیمارستان های آموزشی شهر بجنورد جهت شرکت در برنامه های آموزش ضمن خدمت [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 114-121]
-
آموزش عالی
بررسی ارتباط کیفیت زندگی و عملکرد علمی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گلستان و ارائه مدل پیش بین، 1392 [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 238-246]
-
آموزش فیزیولوژی
ارزیابی تأثیر آموزش فیزیولوژی بر روی درک دانشجویان در مورد عملکرد بطن راست [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 302-306]
-
آموزش مبتنی بر وبلاگ
مقایسه ی دو روش مختلف تدریس: آموزش حضوری و آموزش الکترونیک مبتنی بر وبلاگ (WBT) به شیوه ی بحث گروهی [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 156-164]
-
آموزش مجازی
مقایسه ی سطح یادگیری و بررسی دیدگاه دانشجویان تکنولوژی پرتوشناسی در مورد آموزش با استفاده از شبیهساز دستگاه توموگرافی کامپیوتری و آموزش سنتی در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 207-213]
-
آموزش مداوم پزشکی
برنامه های آموزش مداوم پزشکی: انگیزه ها و موانع حضور [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 288-293]
-
آموزش مستقیم
تأثیر روش آموزش مستقیم بر مهارت خواندن دانش آموزان با ناتوانی یادگیری خواندن در پایه ی دوم ابتدایی [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 356-364]
-
آناتومی اندام
مقایسه ی تأثیر آموزش آناتومی به دو روش سخنرانی و ترکیبی بر میزان یادگیری و یادداری دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 183-190]
-
آینده شغلی
دیدگاه دانشجویان مامایی در زمینه ی آینده ی شغلی رشته ی تحصیلی شان [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 21-27]
-
آینده شغلی
بررسی میزان انگیزه و علاقهی دانشجویان کارشناسی رشتهی رادیولوژی دانشگاه علوم پزشکی تبریز نسبت به انتخاب شغل و یا ادامهی تحصیل در مقاطع بالاتر در سال 1391 [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 148-155]
ا
-
احیای قلبی_ریوی
تأثیر آموزش احیای قلبی_ریوی در گروه های همتا بر آگاهی دانشجویان [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 230-237]
-
ادامه تحصیل
بررسی میزان انگیزه و علاقهی دانشجویان کارشناسی رشتهی رادیولوژی دانشگاه علوم پزشکی تبریز نسبت به انتخاب شغل و یا ادامهی تحصیل در مقاطع بالاتر در سال 1391 [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 148-155]
-
ارتباط
مقاله کوتاه: خودارزیابی دانش و عملکرد پرستاران در برقراری ارتباط با بیماران دارای اختلال ارتباطی [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 294-301]
-
ارزشیابی
بررسی میزان رضایتمندی دانشجویان پزشکی در خصوص ارزشیابی پایان ترم درس فیزیولوژی با استفاده از فیلم ها و تصاویر آموزشی در مقایسه با آزمون های چهار گزینه ای [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 100-105]
-
ارزیابی
ارزیابی کیفیت خدمات براساس مدل الگوی تعالی بنیاد مدیریت کیفیت اروپا EFQM در دانشکده ی پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 1-11]
-
ارزیابی دانشجو و آموزش پزشکی
بررسی میزان رضایتمندی دانشجویان پزشکی در خصوص ارزشیابی پایان ترم درس فیزیولوژی با استفاده از فیلم ها و تصاویر آموزشی در مقایسه با آزمون های چهار گزینه ای [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 100-105]
-
ارزیابی درونی
ارزیابی درونی گروه ایمنی شناسی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 73-79]
-
ارزیابی وضعیت آموزشی
بررسی روند عملکرد دانشجویان در آزمون علوم پایه دانشگاه علوم پزشکی سمنان، طی ده سال تحصیلی (89-1380) [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 314-320]
-
استاد مشاور
ارزیابی انگیزه ی پذیرش مسؤولیت مشاوره ی دانشجویی توسط اساتید دانشگاه علوم پزشکی [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 165-171]
-
اعضای هیأت علمی
نگرش اعضای هیأت علمی به موانع انجام مطالعات پژوهش در آموزش در دانشگاه علوم پزشکی جهرم در سال تحصیلی 1391 [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 130-136]
-
اعضای هیأت علمی
ارتباط بین کیفیت زندگی کاری و تعهد سازمانی اعضای هیأت علمی دانشکده ی پزشکی مشهد [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 365-373]
-
افت تحصیلی
اثربخشی درمان شناختی_رفتاری در بهبود عملکرد تحصیلی دانشجویان دارای افت تحصیلی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 383-389]
-
الکتروشوک_درمانی
مقایسه ی تأثیر دو روش آموزشی سخنرانی و الکترونیکی بر دانش و نگرش دانشجویان پرستاری نسبت به الکتروشوک_درمانی [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 321-330]
-
امتحان جامع علوم پایه
بررسی روند عملکرد دانشجویان در آزمون علوم پایه دانشگاه علوم پزشکی سمنان، طی ده سال تحصیلی (89-1380) [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 314-320]
-
انتشار دانش
بررسی رابطه ی مدیریت دانش و عملکرد سازمانی (مطالعه ی موردی: بیمارستان شهید صدوقی یزد) [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 276-280]
-
انگیزش
عوامل مؤثر بر انگیزش پرستاران بیمارستان های آموزشی شهر بجنورد جهت شرکت در برنامه های آموزش ضمن خدمت [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 114-121]
-
انگیزش پیشرفت تحصیلی
اثربخشی آموزش مهارت خودآگاهی بر انگیزش پیشرفت تحصیلی و پرخاشگری دانش آموزان [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 45-51]
-
انگیزه
بررسی میزان انگیزه و علاقهی دانشجویان کارشناسی رشتهی رادیولوژی دانشگاه علوم پزشکی تبریز نسبت به انتخاب شغل و یا ادامهی تحصیل در مقاطع بالاتر در سال 1391 [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 148-155]
-
انگیزه
ارزیابی انگیزه ی پذیرش مسؤولیت مشاوره ی دانشجویی توسط اساتید دانشگاه علوم پزشکی [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 165-171]
-
انگیزه
برنامه های آموزش مداوم پزشکی: انگیزه ها و موانع حضور [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 288-293]
-
اهواز
ارزیابی درونی گروه ایمنی شناسی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 73-79]
-
ایجاد دانش
بررسی رابطه ی مدیریت دانش و عملکرد سازمانی (مطالعه ی موردی: بیمارستان شهید صدوقی یزد) [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 276-280]
-
ایران
ارزیابی روش Case –based teaching (آموزش بر اساس مورد) در آموزش دروس تئوری بیماری های عفونی در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 88-92]
ب
-
بارداری
تأثیر آموزش احیای قلبی_ریوی در گروه های همتا بر آگاهی دانشجویان [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 230-237]
-
بحث گروهی
مقایسه ی دو روش مختلف تدریس: آموزش حضوری و آموزش الکترونیک مبتنی بر وبلاگ (WBT) به شیوه ی بحث گروهی [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 156-164]
-
برنامه درسی پنهان
بررسی رابطه ی برنامه ی درسی پنهان به عنوان یک نظام آموزشی با عملکرد تحصیلی دانش آموزان مدارس راهنمایی دخترانه ی شهرستان شوشتر در سال تحصیلی91-90 [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 122-129]
-
برنامه مراقبتی
تأثیر آموزش برنامه ی مراقبتی با استفاده از نقشه ی مفهومی بالینی بر تفکر انتقادی [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 345-355]
-
برنامه ی درسی
ارزیابی کیفیت طرح درس اساتید دانشگاه علوم پزشکی جندیشاپور اهواز در سال 1392 [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 307-313]
-
برون ده قلبی
ارزیابی تأثیر آموزش فیزیولوژی بر روی درک دانشجویان در مورد عملکرد بطن راست [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 302-306]
-
بیمارستان آموزشی
عوامل مؤثر بر انگیزش پرستاران بیمارستان های آموزشی شهر بجنورد جهت شرکت در برنامه های آموزش ضمن خدمت [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 114-121]
-
بیماری های ژنتیک
بررسی نظرات دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز پیرامون تدریس موضوع نشانه شناسی بیماری های ژنتیک [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 224-229]
پ
-
پازل
مقایسه ی تأثیر تدریس به شیوه ی سخنرانی و تدریس مشارکتی با استفاده از پازل بر میزان یادگیری و رضایتمندی دانشجویان پرستاری [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 214-223]
-
پایان نامه
بررسی روش شناسی پایان نامه های دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم بهزیستی و توان بخشی در سال تحصیلی 91-1390 [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 331-336]
-
پرخاشگری
اثربخشی آموزش مهارت خودآگاهی بر انگیزش پیشرفت تحصیلی و پرخاشگری دانش آموزان [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 45-51]
-
پرستار
عوامل مؤثر بر انگیزش پرستاران بیمارستان های آموزشی شهر بجنورد جهت شرکت در برنامه های آموزش ضمن خدمت [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 114-121]
-
پرستاران
مقاله کوتاه: خودارزیابی دانش و عملکرد پرستاران در برقراری ارتباط با بیماران دارای اختلال ارتباطی [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 294-301]
-
پرستاری
بررسی رفتارهای مراقبتی از دیدگاه دانشجویان پرستاری در بخش های ویژه [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 52-58]
-
پرسشنامه
بررسی نظرات دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز پیرامون تدریس موضوع نشانه شناسی بیماری های ژنتیک [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 224-229]
-
پزشکی
بررسی روند عملکرد دانشجویان در آزمون علوم پایه دانشگاه علوم پزشکی سمنان، طی ده سال تحصیلی (89-1380) [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 314-320]
-
پورت فولیوی آموزشی
بررسی تأثیر پورت فولیوی آموزشی بر صلاحیت بالینی دانشجویان پرستاری [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 191-198]
-
پیشرفت تحصیلی
بررسی ارتباط هوش هیجانی و پیشرفت تحصیلی در دانشجویان دانشگاه های شهر جیرفت در سال 1392 [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 137-147]
-
پیشرفت تحصیلی
ارزیابی انگیزه ی پذیرش مسؤولیت مشاوره ی دانشجویی توسط اساتید دانشگاه علوم پزشکی [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 165-171]
ت
-
تئوری گراف
تحلیل روابط سیستماتیک بین مؤلفه های تأثیرگذار بر تدریس اثربخش از دیدگاه دانشجویان کارشناسی ارشد با استفاده از تئوری گراف [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 28-36]
-
تحقیق کیفی
مفهوم کار تیمی از دیدگاه دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر: یک مطالعه ی کیفی [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 266-275]
-
تحلیل محتوا
مفهوم کار تیمی از دیدگاه دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر: یک مطالعه ی کیفی [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 266-275]
-
تحلیل وضعیت
تحلیل وضعیت مدیریت روابط بین المللی در حیطه ی بهره گیری از اساتید و کارشناسان خارجی و برگزاری دوره های آموزشی برای دانشجویان خارجی در دانشگاه علوم پزشکی تبریز طی سال های 1385 تا 1390 [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 93-99]
-
تدریس
بررسی نظرات دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز پیرامون تدریس موضوع نشانه شناسی بیماری های ژنتیک [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 224-229]
-
تدریس اثربخش
تحلیل روابط سیستماتیک بین مؤلفه های تأثیرگذار بر تدریس اثربخش از دیدگاه دانشجویان کارشناسی ارشد با استفاده از تئوری گراف [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 28-36]
-
تدریس مشارکتی
مقایسه ی تأثیر تدریس به شیوه ی سخنرانی و تدریس مشارکتی با استفاده از پازل بر میزان یادگیری و رضایتمندی دانشجویان پرستاری [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 214-223]
-
تعامل
بررسی رابطه ی برنامه ی درسی پنهان به عنوان یک نظام آموزشی با عملکرد تحصیلی دانش آموزان مدارس راهنمایی دخترانه ی شهرستان شوشتر در سال تحصیلی91-90 [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 122-129]
-
تعامل معلم با دانش آموز
بررسی رابطه ی برنامه ی درسی پنهان به عنوان یک نظام آموزشی با عملکرد تحصیلی دانش آموزان مدارس راهنمایی دخترانه ی شهرستان شوشتر در سال تحصیلی91-90 [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 122-129]
-
تعهد سازمانی
ارتباط بین کیفیت زندگی کاری و تعهد سازمانی اعضای هیأت علمی دانشکده ی پزشکی مشهد [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 365-373]
-
تفکر انتقادی
تأثیر آموزش برنامه ی مراقبتی با استفاده از نقشه ی مفهومی بالینی بر تفکر انتقادی [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 345-355]
-
توموگرافی کامپیوتری
مقایسه ی سطح یادگیری و بررسی دیدگاه دانشجویان تکنولوژی پرتوشناسی در مورد آموزش با استفاده از شبیهساز دستگاه توموگرافی کامپیوتری و آموزش سنتی در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 207-213]
-
تیپ شخصیت A
مقاله کوتاه: بررسی ارتباط تیپ شخصیت A وB و عملکرد تحصیلی در دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 172-175]
-
تیپ شخصیتB
مقاله کوتاه: بررسی ارتباط تیپ شخصیت A وB و عملکرد تحصیلی در دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 172-175]
ث
-
ثبت دانش
بررسی رابطه ی مدیریت دانش و عملکرد سازمانی (مطالعه ی موردی: بیمارستان شهید صدوقی یزد) [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 276-280]
ج
-
جو اجتماعی
بررسی رابطه ی برنامه ی درسی پنهان به عنوان یک نظام آموزشی با عملکرد تحصیلی دانش آموزان مدارس راهنمایی دخترانه ی شهرستان شوشتر در سال تحصیلی91-90 [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 122-129]
-
جیرفت
بررسی ارتباط هوش هیجانی و پیشرفت تحصیلی در دانشجویان دانشگاه های شهر جیرفت در سال 1392 [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 137-147]
ح
-
حمایت و نظارت در آموزش بالینی
دیدگاه دانشجویان مامایی در مورد وضعیت حمایت و نظارت بالینی در محیط های آموزش بالینی دانشگاه علوم پزشکی زنجان [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 374-382]
خ
-
خدمات آموزشی و پژوهشی
بررسی رضایتمندی دانشجویان علوم آزمایشگاهی از خدمات آموزشی، پژوهشی و رفاهی دانشکده ی پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید صدوقی یزد در سال 1391 [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 66-72]
د
-
دانش
مقایسه ی تأثیر دو روش آموزشی سخنرانی و الکترونیکی بر دانش و نگرش دانشجویان پرستاری نسبت به الکتروشوک_درمانی [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 321-330]
-
دانش
مقاله کوتاه: خودارزیابی دانش و عملکرد پرستاران در برقراری ارتباط با بیماران دارای اختلال ارتباطی [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 294-301]
-
دانش آموزان
اثربخشی آموزش مهارت خودآگاهی بر انگیزش پیشرفت تحصیلی و پرخاشگری دانش آموزان [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 45-51]
-
دانشجو
دیدگاه دانشجویان مامایی در زمینه ی آینده ی شغلی رشته ی تحصیلی شان [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 21-27]
-
دانشجو
تحلیل روابط سیستماتیک بین مؤلفه های تأثیرگذار بر تدریس اثربخش از دیدگاه دانشجویان کارشناسی ارشد با استفاده از تئوری گراف [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 28-36]
-
دانشجو
بررسی ارتباط هوش هیجانی و پیشرفت تحصیلی در دانشجویان دانشگاه های شهر جیرفت در سال 1392 [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 137-147]
-
دانشجو
ارزیابی انگیزه ی پذیرش مسؤولیت مشاوره ی دانشجویی توسط اساتید دانشگاه علوم پزشکی [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 165-171]
-
دانشجو
بررسی ارتباط کیفیت زندگی و عملکرد علمی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گلستان و ارائه مدل پیش بین، 1392 [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 238-246]
-
دانشجویان
بررسی موانع محیطی موجود در آموزش بالینی از دیدگاه دانشجویان و مدرسان پرستاری [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 106-113]
-
دانشجویان
اثربخشی درمان شناختی_رفتاری در بهبود عملکرد تحصیلی دانشجویان دارای افت تحصیلی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 383-389]
-
دانشجویان
بررسی رفتارهای مراقبتی از دیدگاه دانشجویان پرستاری در بخش های ویژه [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 52-58]
-
دانشجویان پرستاری
بررسی تأثیر پورت فولیوی آموزشی بر صلاحیت بالینی دانشجویان پرستاری [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 191-198]
-
دانشجویان پرستاری
تأثیرآموزش بر پایه ی نقشه ی مفهومی بر مهارت تصمیم گیری بالینی دانشجویان کارورز پرستاری در اورژانس بیمارستان گلستان شهر اهواز [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 247-255]
-
دانشجویان پرستاری
مفهوم کار تیمی از دیدگاه دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر: یک مطالعه ی کیفی [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 266-275]
-
دانشجویان پرستاری
مقایسه ی تأثیر دو روش آموزشی سخنرانی و الکترونیکی بر دانش و نگرش دانشجویان پرستاری نسبت به الکتروشوک_درمانی [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 321-330]
-
دانشجویان پرستاری
بررسی عملکرد و نظرات دانشجویان پرستاری در ارزشیابی فرآیند پرستاری به شیوه ی آسکی [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 337-344]
-
دانشجویان پزشکی
رضایتمندی دانشجویان رشته ی پزشکی از اجرای یک روش آموزشی بیمار_محور در بخش کودکان بیمارستان گلستان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 176-180]
-
دانشجویان پزشکی
بررسی نظرات دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز پیرامون تدریس موضوع نشانه شناسی بیماری های ژنتیک [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 224-229]
-
دانشجویان پزشکی
تاثیر امتحانات منظم کلاسی بر میانگین نمره ی پایانی درس فیزیولوژی کلیه و مایعات [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 59-65]
-
دانشجویان تحصیلات تکمیلی
بررسی روش شناسی پایان نامه های دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم بهزیستی و توان بخشی در سال تحصیلی 91-1390 [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 331-336]
-
دانشجویان جدیدالورود
ارزیابی نقش فرایند استقبال بر رفع چالش های مرحله ی گذر دانشجویان جدیدالورود [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 199-206]
-
دانشجویان خارجی
تحلیل وضعیت مدیریت روابط بین المللی در حیطه ی بهره گیری از اساتید و کارشناسان خارجی و برگزاری دوره های آموزشی برای دانشجویان خارجی در دانشگاه علوم پزشکی تبریز طی سال های 1385 تا 1390 [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 93-99]
-
دانشجویان داروسازی
تاثیر امتحانات منظم کلاسی بر میانگین نمره ی پایانی درس فیزیولوژی کلیه و مایعات [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 59-65]
-
دانشجویان دندانپزشکی
ارتباط بین هوش هیجانی و وضعیت تحصیلی در دانشجویان دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 80-87]
-
دانشجویان مامایی
دیدگاه دانشجویان مامایی در مورد وضعیت حمایت و نظارت بالینی در محیط های آموزش بالینی دانشگاه علوم پزشکی زنجان [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 374-382]
-
دانشکده پیراپزشکی
ارزیابی کیفیت خدمات براساس مدل الگوی تعالی بنیاد مدیریت کیفیت اروپا EFQM در دانشکده ی پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 1-11]
-
دانشکده ی پزشکی
ارتباط بین کیفیت زندگی کاری و تعهد سازمانی اعضای هیأت علمی دانشکده ی پزشکی مشهد [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 365-373]
-
دانشگاه علوم پزشکی تبریز
تحلیل وضعیت مدیریت روابط بین المللی در حیطه ی بهره گیری از اساتید و کارشناسان خارجی و برگزاری دوره های آموزشی برای دانشجویان خارجی در دانشگاه علوم پزشکی تبریز طی سال های 1385 تا 1390 [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 93-99]
-
دانشگاه علوم پزشکی جندیشاپور اهواز
ارزیابی کیفیت طرح درس اساتید دانشگاه علوم پزشکی جندیشاپور اهواز در سال 1392 [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 307-313]
-
دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز
اثربخشی درمان شناختی_رفتاری در بهبود عملکرد تحصیلی دانشجویان دارای افت تحصیلی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 383-389]
-
دانشگاه علوم پزشکی کاشان
ارزیابی کیفیت خدمات براساس مدل الگوی تعالی بنیاد مدیریت کیفیت اروپا EFQM در دانشکده ی پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 1-11]
-
درک غلط
ارزیابی تأثیر آموزش فیزیولوژی بر روی درک دانشجویان در مورد عملکرد بطن راست [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 302-306]
-
درمان شناختی- رفتاری
اثربخشی درمان شناختی_رفتاری در بهبود عملکرد تحصیلی دانشجویان دارای افت تحصیلی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 383-389]
-
دورههای آموزشی
تحلیل وضعیت مدیریت روابط بین المللی در حیطه ی بهره گیری از اساتید و کارشناسان خارجی و برگزاری دوره های آموزشی برای دانشجویان خارجی در دانشگاه علوم پزشکی تبریز طی سال های 1385 تا 1390 [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 93-99]
ر
-
رادیولوژی
بررسی میزان انگیزه و علاقهی دانشجویان کارشناسی رشتهی رادیولوژی دانشگاه علوم پزشکی تبریز نسبت به انتخاب شغل و یا ادامهی تحصیل در مقاطع بالاتر در سال 1391 [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 148-155]
-
راهبردهای تنظیم هیجان شناختی
پیش بینی سلامت روان و عملکرد تحصیلی دانشجویان از طریق راهبردهای شناختی تنظیم هیجان در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 37-44]
-
رضایت از تدریس
مقایسه ی تأثیر تدریس به شیوه ی سخنرانی و تدریس مشارکتی با استفاده از پازل بر میزان یادگیری و رضایتمندی دانشجویان پرستاری [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 214-223]
-
رضایت دانشجویان
بررسی رضایتمندی دانشجویان علوم آزمایشگاهی از خدمات آموزشی، پژوهشی و رفاهی دانشکده ی پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید صدوقی یزد در سال 1391 [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 66-72]
-
رضایتمندی
بررسی میزان رضایتمندی دانشجویان پزشکی در خصوص ارزشیابی پایان ترم درس فیزیولوژی با استفاده از فیلم ها و تصاویر آموزشی در مقایسه با آزمون های چهار گزینه ای [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 100-105]
-
رضایتمندی
رضایتمندی دانشجویان رشته ی پزشکی از اجرای یک روش آموزشی بیمار_محور در بخش کودکان بیمارستان گلستان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 176-180]
-
روش آموزشی
ارزیابی روش Case –based teaching (آموزش بر اساس مورد) در آموزش دروس تئوری بیماری های عفونی در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 88-92]
-
روش ترکیبی
مقایسه ی تأثیر آموزش آناتومی به دو روش سخنرانی و ترکیبی بر میزان یادگیری و یادداری دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 183-190]
-
روششناسی
بررسی روش شناسی پایان نامه های دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم بهزیستی و توان بخشی در سال تحصیلی 91-1390 [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 331-336]
س
-
ستاد استقبال
ارزیابی نقش فرایند استقبال بر رفع چالش های مرحله ی گذر دانشجویان جدیدالورود [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 199-206]
-
سخنرانی
مقایسه ی تأثیر آموزش آناتومی به دو روش سخنرانی و ترکیبی بر میزان یادگیری و یادداری دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 183-190]
-
سخنرانی
مقایسه ی تأثیر تدریس به شیوه ی سخنرانی و تدریس مشارکتی با استفاده از پازل بر میزان یادگیری و رضایتمندی دانشجویان پرستاری [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 214-223]
-
سخنرانی
مقایسه ی تأثیر دو روش آموزشی سخنرانی و الکترونیکی بر دانش و نگرش دانشجویان پرستاری نسبت به الکتروشوک_درمانی [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 321-330]
-
سلامت روان
پیش بینی سلامت روان و عملکرد تحصیلی دانشجویان از طریق راهبردهای شناختی تنظیم هیجان در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 37-44]
-
سمنان
بررسی روند عملکرد دانشجویان در آزمون علوم پایه دانشگاه علوم پزشکی سمنان، طی ده سال تحصیلی (89-1380) [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 314-320]
ش
-
شبیهساز
مقایسه ی سطح یادگیری و بررسی دیدگاه دانشجویان تکنولوژی پرتوشناسی در مورد آموزش با استفاده از شبیهساز دستگاه توموگرافی کامپیوتری و آموزش سنتی در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 207-213]
-
شبیهسازی
نگاهی بر شبیهسازی در پرستاری: یک مطالعه ی مروری [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 281-287]
ص
-
صلاحیت بالینی
بررسی تأثیر پورت فولیوی آموزشی بر صلاحیت بالینی دانشجویان پرستاری [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 191-198]
ط
-
طرح تک آزمودنی
تأثیر روش آموزش مستقیم بر مهارت خواندن دانش آموزان با ناتوانی یادگیری خواندن در پایه ی دوم ابتدایی [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 356-364]
-
طرح خط پایهی چندگانه
تأثیر روش آموزش مستقیم بر مهارت خواندن دانش آموزان با ناتوانی یادگیری خواندن در پایه ی دوم ابتدایی [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 356-364]
-
طرح درس
ارزیابی کیفیت طرح درس اساتید دانشگاه علوم پزشکی جندیشاپور اهواز در سال 1392 [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 307-313]
ع
-
عضو هیأت علمی
ارزیابی کیفیت طرح درس اساتید دانشگاه علوم پزشکی جندیشاپور اهواز در سال 1392 [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 307-313]
-
علاقه
بررسی میزان انگیزه و علاقهی دانشجویان کارشناسی رشتهی رادیولوژی دانشگاه علوم پزشکی تبریز نسبت به انتخاب شغل و یا ادامهی تحصیل در مقاطع بالاتر در سال 1391 [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 148-155]
-
علوم آزمایشگاهی
بررسی رضایتمندی دانشجویان علوم آزمایشگاهی از خدمات آموزشی، پژوهشی و رفاهی دانشکده ی پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید صدوقی یزد در سال 1391 [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 66-72]
-
عملکر
مقاله کوتاه: خودارزیابی دانش و عملکرد پرستاران در برقراری ارتباط با بیماران دارای اختلال ارتباطی [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 294-301]
-
عملکرد
بررسی عملکرد و نظرات دانشجویان پرستاری در ارزشیابی فرآیند پرستاری به شیوه ی آسکی [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 337-344]
-
عملکرد آموزشی پژوهشی
بررسی ارتباط کیفیت زندگی و عملکرد علمی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گلستان و ارائه مدل پیش بین، 1392 [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 238-246]
-
عملکرد تحصیلی
بررسی رابطه ی برنامه ی درسی پنهان به عنوان یک نظام آموزشی با عملکرد تحصیلی دانش آموزان مدارس راهنمایی دخترانه ی شهرستان شوشتر در سال تحصیلی91-90 [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 122-129]
-
عملکرد تحصیلی
مقاله کوتاه: بررسی ارتباط تیپ شخصیت A وB و عملکرد تحصیلی در دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 172-175]
-
عملکرد تحصیلی دانشجویان
پیش بینی سلامت روان و عملکرد تحصیلی دانشجویان از طریق راهبردهای شناختی تنظیم هیجان در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 37-44]
-
عملکرد سازمانی
بررسی رابطه ی مدیریت دانش و عملکرد سازمانی (مطالعه ی موردی: بیمارستان شهید صدوقی یزد) [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 276-280]
-
عملکرد علمی
بررسی ارتباط کیفیت زندگی و عملکرد علمی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گلستان و ارائه مدل پیش بین، 1392 [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 238-246]
ف
-
فرآیند پرستاری
بررسی عملکرد و نظرات دانشجویان پرستاری در ارزشیابی فرآیند پرستاری به شیوه ی آسکی [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 337-344]
-
فیزیولوژی قلب و گردش خون
ارزیابی تأثیر آموزش فیزیولوژی بر روی درک دانشجویان در مورد عملکرد بطن راست [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 302-306]
ک
-
کارآموزی
بررسی دیدگاه فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی مدارک پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در خصوص نقاط قوت و ضعف برنامه کارآموزی در عرصه [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 12-20]
-
کار تیمی
مفهوم کار تیمی از دیدگاه دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر: یک مطالعه ی کیفی [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 266-275]
-
کارشناسان خارجی
تحلیل وضعیت مدیریت روابط بین المللی در حیطه ی بهره گیری از اساتید و کارشناسان خارجی و برگزاری دوره های آموزشی برای دانشجویان خارجی در دانشگاه علوم پزشکی تبریز طی سال های 1385 تا 1390 [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 93-99]
-
کیفیت خدمات
ارزیابی کیفیت خدمات براساس مدل الگوی تعالی بنیاد مدیریت کیفیت اروپا EFQM در دانشکده ی پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 1-11]
-
کیفیت زندگی
بررسی ارتباط کیفیت زندگی و عملکرد علمی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گلستان و ارائه مدل پیش بین، 1392 [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 238-246]
-
کیفیت زندگی کاری
ارتباط بین کیفیت زندگی کاری و تعهد سازمانی اعضای هیأت علمی دانشکده ی پزشکی مشهد [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 365-373]
گ
-
گروه ایمنی شناسی
ارزیابی درونی گروه ایمنی شناسی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 73-79]
م
-
مامایی
دیدگاه دانشجویان مامایی در زمینه ی آینده ی شغلی رشته ی تحصیلی شان [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 21-27]
-
مامایی
تأثیر آموزش احیای قلبی_ریوی در گروه های همتا بر آگاهی دانشجویان [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 230-237]
-
محیط آموزش بالینی
دیدگاه دانشجویان مامایی در مورد وضعیت حمایت و نظارت بالینی در محیط های آموزش بالینی دانشگاه علوم پزشکی زنجان [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 374-382]
-
مدارک پزشکی
بررسی دیدگاه فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی مدارک پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در خصوص نقاط قوت و ضعف برنامه کارآموزی در عرصه [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 12-20]
-
مدرس
تحلیل روابط سیستماتیک بین مؤلفه های تأثیرگذار بر تدریس اثربخش از دیدگاه دانشجویان کارشناسی ارشد با استفاده از تئوری گراف [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 28-36]
-
مدرسان پرستاری
بررسی موانع محیطی موجود در آموزش بالینی از دیدگاه دانشجویان و مدرسان پرستاری [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 106-113]
-
مدل الگوی تعالی EFQM
ارزیابی کیفیت خدمات براساس مدل الگوی تعالی بنیاد مدیریت کیفیت اروپا EFQM در دانشکده ی پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 1-11]
-
مدیریت دانش
بررسی رابطه ی مدیریت دانش و عملکرد سازمانی (مطالعه ی موردی: بیمارستان شهید صدوقی یزد) [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 276-280]
-
مراقبت
بررسی رفتارهای مراقبتی از دیدگاه دانشجویان پرستاری در بخش های ویژه [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 52-58]
-
مرحلهی گذر
ارزیابی نقش فرایند استقبال بر رفع چالش های مرحله ی گذر دانشجویان جدیدالورود [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 199-206]
-
مروری بر مطالعات
نگاهی بر شبیهسازی در پرستاری: یک مطالعه ی مروری [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 281-287]
-
مشاوره
ارزیابی انگیزه ی پذیرش مسؤولیت مشاوره ی دانشجویی توسط اساتید دانشگاه علوم پزشکی [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 165-171]
-
مشهد
ارتباط بین کیفیت زندگی کاری و تعهد سازمانی اعضای هیأت علمی دانشکده ی پزشکی مشهد [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 365-373]
-
معدل
ارتباط بین هوش هیجانی و وضعیت تحصیلی در دانشجویان دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 80-87]
-
مهارت خودآگاهی
اثربخشی آموزش مهارت خودآگاهی بر انگیزش پیشرفت تحصیلی و پرخاشگری دانش آموزان [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 45-51]
-
مهارت های تصمیم گیری بالینی
تأثیرآموزش بر پایه ی نقشه ی مفهومی بر مهارت تصمیم گیری بالینی دانشجویان کارورز پرستاری در اورژانس بیمارستان گلستان شهر اهواز [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 247-255]
-
موانع
برنامه های آموزش مداوم پزشکی: انگیزه ها و موانع حضور [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 288-293]
-
موانع تحقیق
نگرش اعضای هیأت علمی به موانع انجام مطالعات پژوهش در آموزش در دانشگاه علوم پزشکی جهرم در سال تحصیلی 1391 [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 130-136]
-
موانع محیطی
بررسی موانع محیطی موجود در آموزش بالینی از دیدگاه دانشجویان و مدرسان پرستاری [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 106-113]
ن
-
ناتوانی یادگیری خواندن (اختلال خواندن)
تأثیر روش آموزش مستقیم بر مهارت خواندن دانش آموزان با ناتوانی یادگیری خواندن در پایه ی دوم ابتدایی [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 356-364]
-
نشانه شناسی
بررسی نظرات دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز پیرامون تدریس موضوع نشانه شناسی بیماری های ژنتیک [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 224-229]
-
نقشه مفهومی بالینی
تأثیر آموزش برنامه ی مراقبتی با استفاده از نقشه ی مفهومی بالینی بر تفکر انتقادی [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 345-355]
-
نقشه ی مفهومی
تأثیرآموزش بر پایه ی نقشه ی مفهومی بر مهارت تصمیم گیری بالینی دانشجویان کارورز پرستاری در اورژانس بیمارستان گلستان شهر اهواز [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 247-255]
-
نگرش
دیدگاه دانشجویان مامایی در زمینه ی آینده ی شغلی رشته ی تحصیلی شان [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 21-27]
-
نگرش
مقایسه ی تأثیر دو روش آموزشی سخنرانی و الکترونیکی بر دانش و نگرش دانشجویان پرستاری نسبت به الکتروشوک_درمانی [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 321-330]
-
نمره پایانی درس فیزیولوژی کلیه و مایعات
تاثیر امتحانات منظم کلاسی بر میانگین نمره ی پایانی درس فیزیولوژی کلیه و مایعات [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 59-65]
و
-
وضعیت تحصیلی
ارتباط بین هوش هیجانی و وضعیت تحصیلی در دانشجویان دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 80-87]
ه
-
همتایان
تأثیر آموزش احیای قلبی_ریوی در گروه های همتا بر آگاهی دانشجویان [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 230-237]
-
هوش هیجانی
ارتباط بین هوش هیجانی و وضعیت تحصیلی در دانشجویان دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 80-87]
-
هوش هیجانی
بررسی ارتباط هوش هیجانی و پیشرفت تحصیلی در دانشجویان دانشگاه های شهر جیرفت در سال 1392 [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 137-147]
ی
-
یادداری
مقایسه ی تأثیر آموزش آناتومی به دو روش سخنرانی و ترکیبی بر میزان یادگیری و یادداری دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 183-190]
-
یادگیری
مقایسه ی تأثیر آموزش آناتومی به دو روش سخنرانی و ترکیبی بر میزان یادگیری و یادداری دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 183-190]
-
یادگیری
مقایسه ی تأثیر تدریس به شیوه ی سخنرانی و تدریس مشارکتی با استفاده از پازل بر میزان یادگیری و رضایتمندی دانشجویان پرستاری [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 214-223]
-
یزد
بررسی رضایتمندی دانشجویان علوم آزمایشگاهی از خدمات آموزشی، پژوهشی و رفاهی دانشکده ی پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید صدوقی یزد در سال 1391 [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 66-72]