آ

  • آزمون های منظم کلاسی تاثیر امتحانات منظم کلاسی بر میانگین نمره ی پایانی درس فیزیولوژی کلیه و مایعات [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 59-65]

  • آسکی بررسی عملکرد و نظرات دانشجویان پرستاری در ارزشیابی فرآیند پرستاری به شیوه ی آسکی [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 337-344]

  • آموزش تأثیر آموزش احیای قلبی_ریوی در گروه های همتا بر آگاهی دانشجویان [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 230-237]

  • آموزش الکترونیک مقایسه ی دو روش مختلف تدریس: آموزش حضوری و آموزش الکترونیک مبتنی بر وبلاگ (WBT) به شیوه ی بحث گروهی [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 156-164]

  • آموزش الکترونیکی مقایسه ی تأثیر دو روش آموزشی سخنرانی و الکترونیکی بر دانش و نگرش دانشجویان پرستاری نسبت به الکتروشوک_درمانی [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 321-330]

  • آموزش بالینی بررسی موانع محیطی موجود در آموزش بالینی از دیدگاه دانشجویان و مدرسان پرستاری [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 106-113]

  • آموزش بالینی رضایتمندی دانشجویان رشته ی پزشکی از اجرای یک روش آموزشی بیمار_محور در بخش کودکان بیمارستان گلستان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 176-180]

  • آموزش بالینی تأثیرآموزش بر پایه ی نقشه ی مفهومی بر مهارت تصمیم گیری بالینی دانشجویان کارورز پرستاری در اورژانس بیمارستان گلستان شهر اهواز [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 247-255]

  • آموزش بالینی بررسی رفتارهای مراقبتی از دیدگاه دانشجویان پرستاری در بخش های ویژه [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 52-58]

  • آموزش پرستاری نگاهی بر شبیه‏سازی در پرستاری: یک مطالعه ی مروری [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 281-287]

  • آموزش پرستاری تأثیر آموزش برنامه ی مراقبتی با استفاده از نقشه ی مفهومی بالینی بر تفکر انتقادی [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 345-355]

  • آموزش پزشکی نگرش اعضای هیأت علمی به موانع انجام مطالعات پژوهش در آموزش در دانشگاه علوم پزشکی جهرم در سال تحصیلی 1391 [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 130-136]

  • آموزش پزشکی مقایسه ی تأثیر آموزش آناتومی به دو روش سخنرانی و ترکیبی بر میزان یادگیری و یادداری دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 183-190]

  • آموزش در عرصه بررسی دیدگاه فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی مدارک پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در خصوص نقاط قوت و ضعف برنامه کارآموزی در عرصه [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 12-20]

  • آموزش سنتی مقایسه ی سطح یادگیری و بررسی دیدگاه دانشجویان تکنولوژی پرتوشناسی در مورد آموزش با استفاده از شبیه‏ساز دستگاه توموگرافی کامپیوتری و آموزش سنتی در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 207-213]

  • آموزش ضمن خدمت عوامل مؤثر بر انگیزش پرستاران بیمارستان های آموزشی شهر بجنورد جهت شرکت در برنامه های آموزش ضمن خدمت [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 114-121]

  • آموزش عالی بررسی ارتباط کیفیت زندگی و عملکرد علمی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گلستان و ارائه مدل پیش بین، 1392 [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 238-246]

  • آموزش فیزیولوژی ارزیابی تأثیر آموزش فیزیولوژی بر روی درک دانشجویان در مورد عملکرد بطن راست [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 302-306]

  • آموزش مبتنی بر وبلاگ مقایسه ی دو روش مختلف تدریس: آموزش حضوری و آموزش الکترونیک مبتنی بر وبلاگ (WBT) به شیوه ی بحث گروهی [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 156-164]

  • آموزش مجازی مقایسه ی سطح یادگیری و بررسی دیدگاه دانشجویان تکنولوژی پرتوشناسی در مورد آموزش با استفاده از شبیه‏ساز دستگاه توموگرافی کامپیوتری و آموزش سنتی در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 207-213]

  • آموزش مداوم پزشکی برنامه های آموزش مداوم پزشکی: انگیزه ها و موانع حضور [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 288-293]

  • آموزش مستقیم تأثیر روش آموزش مستقیم بر مهارت خواندن دانش آموزان با ناتوانی یادگیری خواندن در پایه ی دوم ابتدایی [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 356-364]

  • آناتومی اندام مقایسه ی تأثیر آموزش آناتومی به دو روش سخنرانی و ترکیبی بر میزان یادگیری و یادداری دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 183-190]

  • آینده شغلی دیدگاه دانشجویان مامایی در زمینه ی آینده ی شغلی رشته ی تحصیلی شان [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 21-27]

  • آینده شغلی بررسی میزان انگیزه و علاقه‌ی دانشجویان کارشناسی رشته‌ی رادیولوژی دانشگاه علوم پزشکی تبریز نسبت به انتخاب شغل و یا ادامه‌ی تحصیل در مقاطع بالاتر در سال 1391 [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 148-155]

ا

  • احیای قلبی_ریوی تأثیر آموزش احیای قلبی_ریوی در گروه های همتا بر آگاهی دانشجویان [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 230-237]

  • ادامه تحصیل بررسی میزان انگیزه و علاقه‌ی دانشجویان کارشناسی رشته‌ی رادیولوژی دانشگاه علوم پزشکی تبریز نسبت به انتخاب شغل و یا ادامه‌ی تحصیل در مقاطع بالاتر در سال 1391 [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 148-155]

  • ارتباط مقاله کوتاه: خودارزیابی دانش و عملکرد پرستاران در برقراری ارتباط با بیماران دارای اختلال ارتباطی [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 294-301]

  • ارزشیابی بررسی میزان رضایتمندی دانشجویان پزشکی در خصوص ارزشیابی پایان ترم درس فیزیولوژی با استفاده از فیلم ها و تصاویر آموزشی در مقایسه با آزمون های چهار گزینه ای [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 100-105]

  • ارزیابی ارزیابی کیفیت خدمات براساس مدل الگوی تعالی بنیاد مدیریت کیفیت اروپا EFQM در دانشکده ی پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 1-11]

  • ارزیابی دانشجو و آموزش پزشکی بررسی میزان رضایتمندی دانشجویان پزشکی در خصوص ارزشیابی پایان ترم درس فیزیولوژی با استفاده از فیلم ها و تصاویر آموزشی در مقایسه با آزمون های چهار گزینه ای [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 100-105]

  • ارزیابی درونی ارزیابی درونی گروه ایمنی شناسی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 73-79]

  • ارزیابی وضعیت آموزشی بررسی روند عملکرد دانشجویان در آزمون علوم پایه دانشگاه علوم پزشکی سمنان، طی ده سال تحصیلی (89-1380) [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 314-320]

  • استاد مشاور ارزیابی انگیزه ی پذیرش مسؤولیت مشاوره ی دانشجویی توسط اساتید دانشگاه علوم پزشکی [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 165-171]

  • اعضای هیأت علمی نگرش اعضای هیأت علمی به موانع انجام مطالعات پژوهش در آموزش در دانشگاه علوم پزشکی جهرم در سال تحصیلی 1391 [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 130-136]

  • اعضای هیأت علمی ارتباط بین کیفیت زندگی کاری و تعهد سازمانی اعضای هیأت علمی دانشکده ی پزشکی مشهد [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 365-373]

  • افت تحصیلی اثربخشی درمان شناختی_رفتاری در بهبود عملکرد تحصیلی دانشجویان دارای افت تحصیلی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 383-389]

  • الکتروشوک_درمانی مقایسه ی تأثیر دو روش آموزشی سخنرانی و الکترونیکی بر دانش و نگرش دانشجویان پرستاری نسبت به الکتروشوک_درمانی [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 321-330]

  • امتحان جامع علوم پایه بررسی روند عملکرد دانشجویان در آزمون علوم پایه دانشگاه علوم پزشکی سمنان، طی ده سال تحصیلی (89-1380) [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 314-320]

  • انتشار دانش بررسی رابطه ی مدیریت دانش و عملکرد سازمانی (مطالعه ی موردی: بیمارستان شهید صدوقی یزد) [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 276-280]

  • انگیزش عوامل مؤثر بر انگیزش پرستاران بیمارستان های آموزشی شهر بجنورد جهت شرکت در برنامه های آموزش ضمن خدمت [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 114-121]

  • انگیزش پیشرفت تحصیلی اثربخشی آموزش مهارت خودآگاهی بر انگیزش پیشرفت تحصیلی و پرخاشگری دانش آموزان [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 45-51]

  • انگیزه بررسی میزان انگیزه و علاقه‌ی دانشجویان کارشناسی رشته‌ی رادیولوژی دانشگاه علوم پزشکی تبریز نسبت به انتخاب شغل و یا ادامه‌ی تحصیل در مقاطع بالاتر در سال 1391 [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 148-155]

  • انگیزه ارزیابی انگیزه ی پذیرش مسؤولیت مشاوره ی دانشجویی توسط اساتید دانشگاه علوم پزشکی [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 165-171]

  • انگیزه برنامه های آموزش مداوم پزشکی: انگیزه ها و موانع حضور [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 288-293]

  • اهواز ارزیابی درونی گروه ایمنی شناسی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 73-79]

  • ایجاد دانش بررسی رابطه ی مدیریت دانش و عملکرد سازمانی (مطالعه ی موردی: بیمارستان شهید صدوقی یزد) [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 276-280]

  • ایران ارزیابی روش Case –based teaching (آموزش بر اساس مورد) در آموزش دروس تئوری بیماری های عفونی در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 88-92]

ب

  • بارداری تأثیر آموزش احیای قلبی_ریوی در گروه های همتا بر آگاهی دانشجویان [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 230-237]

  • بحث گروهی مقایسه ی دو روش مختلف تدریس: آموزش حضوری و آموزش الکترونیک مبتنی بر وبلاگ (WBT) به شیوه ی بحث گروهی [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 156-164]

  • برنامه درسی پنهان بررسی رابطه ی برنامه ی درسی پنهان به عنوان یک نظام آموزشی با عملکرد تحصیلی دانش آموزان مدارس راهنمایی دخترانه ی شهرستان شوشتر در سال تحصیلی91-90 [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 122-129]

  • برنامه مراقبتی تأثیر آموزش برنامه ی مراقبتی با استفاده از نقشه ی مفهومی بالینی بر تفکر انتقادی [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 345-355]

  • برنامه ی درسی ارزیابی کیفیت طرح درس اساتید دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز در سال 1392 [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 307-313]

  • برون ده قلبی ارزیابی تأثیر آموزش فیزیولوژی بر روی درک دانشجویان در مورد عملکرد بطن راست [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 302-306]

  • بیمارستان آموزشی عوامل مؤثر بر انگیزش پرستاران بیمارستان های آموزشی شهر بجنورد جهت شرکت در برنامه های آموزش ضمن خدمت [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 114-121]

  • بیماری های ژنتیک بررسی نظرات دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز پیرامون تدریس موضوع نشانه شناسی بیماری های ژنتیک [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 224-229]

پ

  • پازل مقایسه ی تأثیر تدریس به شیوه ی سخنرانی و تدریس مشارکتی با استفاده از پازل بر میزان یادگیری و رضایتمندی دانشجویان پرستاری [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 214-223]

  • پایان نامه بررسی روش شناسی پایان نامه های دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم بهزیستی و توان بخشی در سال تحصیلی 91-1390 [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 331-336]

  • پرخاشگری اثربخشی آموزش مهارت خودآگاهی بر انگیزش پیشرفت تحصیلی و پرخاشگری دانش آموزان [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 45-51]

  • پرستار عوامل مؤثر بر انگیزش پرستاران بیمارستان های آموزشی شهر بجنورد جهت شرکت در برنامه های آموزش ضمن خدمت [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 114-121]

  • پرستاران مقاله کوتاه: خودارزیابی دانش و عملکرد پرستاران در برقراری ارتباط با بیماران دارای اختلال ارتباطی [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 294-301]

  • پرستاری بررسی رفتارهای مراقبتی از دیدگاه دانشجویان پرستاری در بخش های ویژه [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 52-58]

  • پرسشنامه بررسی نظرات دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز پیرامون تدریس موضوع نشانه شناسی بیماری های ژنتیک [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 224-229]

  • پزشکی بررسی روند عملکرد دانشجویان در آزمون علوم پایه دانشگاه علوم پزشکی سمنان، طی ده سال تحصیلی (89-1380) [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 314-320]

  • پورت فولیوی آموزشی بررسی تأثیر پورت فولیوی آموزشی بر صلاحیت بالینی دانشجویان پرستاری [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 191-198]

  • پیشرفت تحصیلی بررسی ارتباط هوش هیجانی و پیشرفت تحصیلی در دانشجویان دانشگاه های شهر جیرفت در سال 1392 [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 137-147]

  • پیشرفت تحصیلی ارزیابی انگیزه ی پذیرش مسؤولیت مشاوره ی دانشجویی توسط اساتید دانشگاه علوم پزشکی [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 165-171]

ت

  • تئوری گراف تحلیل روابط سیستماتیک بین مؤلفه های تأثیرگذار بر تدریس اثربخش از دیدگاه دانشجویان کارشناسی ارشد با استفاده از تئوری گراف [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 28-36]

  • تحقیق کیفی مفهوم کار تیمی از دیدگاه دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر: یک مطالعه ی کیفی [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 266-275]

  • تحلیل محتوا مفهوم کار تیمی از دیدگاه دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر: یک مطالعه ی کیفی [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 266-275]

  • تحلیل وضعیت تحلیل وضعیت مدیریت روابط بین المللی در حیطه ی بهره گیری از اساتید و کارشناسان خارجی و برگزاری دوره های آموزشی برای دانشجویان خارجی در دانشگاه علوم پزشکی تبریز طی سال های 1385 تا 1390 [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 93-99]

  • تدریس بررسی نظرات دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز پیرامون تدریس موضوع نشانه شناسی بیماری های ژنتیک [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 224-229]

  • تدریس اثربخش تحلیل روابط سیستماتیک بین مؤلفه های تأثیرگذار بر تدریس اثربخش از دیدگاه دانشجویان کارشناسی ارشد با استفاده از تئوری گراف [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 28-36]

  • تدریس مشارکتی مقایسه ی تأثیر تدریس به شیوه ی سخنرانی و تدریس مشارکتی با استفاده از پازل بر میزان یادگیری و رضایتمندی دانشجویان پرستاری [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 214-223]

  • تعامل بررسی رابطه ی برنامه ی درسی پنهان به عنوان یک نظام آموزشی با عملکرد تحصیلی دانش آموزان مدارس راهنمایی دخترانه ی شهرستان شوشتر در سال تحصیلی91-90 [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 122-129]

  • تعامل معلم با دانش آموز بررسی رابطه ی برنامه ی درسی پنهان به عنوان یک نظام آموزشی با عملکرد تحصیلی دانش آموزان مدارس راهنمایی دخترانه ی شهرستان شوشتر در سال تحصیلی91-90 [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 122-129]

  • تعهد سازمانی ارتباط بین کیفیت زندگی کاری و تعهد سازمانی اعضای هیأت علمی دانشکده ی پزشکی مشهد [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 365-373]

  • تفکر انتقادی تأثیر آموزش برنامه ی مراقبتی با استفاده از نقشه ی مفهومی بالینی بر تفکر انتقادی [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 345-355]

  • توموگرافی کامپیوتری مقایسه ی سطح یادگیری و بررسی دیدگاه دانشجویان تکنولوژی پرتوشناسی در مورد آموزش با استفاده از شبیه‏ساز دستگاه توموگرافی کامپیوتری و آموزش سنتی در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 207-213]

  • تیپ شخصیت A مقاله کوتاه: بررسی ارتباط تیپ شخصیت A وB و عملکرد تحصیلی در دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 172-175]

  • تیپ شخصیتB مقاله کوتاه: بررسی ارتباط تیپ شخصیت A وB و عملکرد تحصیلی در دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 172-175]

ث

  • ثبت دانش بررسی رابطه ی مدیریت دانش و عملکرد سازمانی (مطالعه ی موردی: بیمارستان شهید صدوقی یزد) [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 276-280]

ج

  • جو اجتماعی بررسی رابطه ی برنامه ی درسی پنهان به عنوان یک نظام آموزشی با عملکرد تحصیلی دانش آموزان مدارس راهنمایی دخترانه ی شهرستان شوشتر در سال تحصیلی91-90 [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 122-129]

  • جیرفت بررسی ارتباط هوش هیجانی و پیشرفت تحصیلی در دانشجویان دانشگاه های شهر جیرفت در سال 1392 [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 137-147]

ح

  • حمایت و نظارت در آموزش بالینی دیدگاه دانشجویان مامایی در مورد وضعیت حمایت و نظارت بالینی در محیط های آموزش بالینی دانشگاه علوم پزشکی زنجان [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 374-382]

خ

  • خدمات آموزشی و پژوهشی بررسی رضایتمندی دانشجویان علوم آزمایشگاهی از خدمات آموزشی، پژوهشی و رفاهی دانشکده ی پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید صدوقی یزد در سال 1391 [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 66-72]

د

  • دانش مقایسه ی تأثیر دو روش آموزشی سخنرانی و الکترونیکی بر دانش و نگرش دانشجویان پرستاری نسبت به الکتروشوک_درمانی [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 321-330]

  • دانش مقاله کوتاه: خودارزیابی دانش و عملکرد پرستاران در برقراری ارتباط با بیماران دارای اختلال ارتباطی [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 294-301]

  • دانش آموزان اثربخشی آموزش مهارت خودآگاهی بر انگیزش پیشرفت تحصیلی و پرخاشگری دانش آموزان [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 45-51]

  • دانشجو دیدگاه دانشجویان مامایی در زمینه ی آینده ی شغلی رشته ی تحصیلی شان [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 21-27]

  • دانشجو تحلیل روابط سیستماتیک بین مؤلفه های تأثیرگذار بر تدریس اثربخش از دیدگاه دانشجویان کارشناسی ارشد با استفاده از تئوری گراف [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 28-36]

  • دانشجو بررسی ارتباط هوش هیجانی و پیشرفت تحصیلی در دانشجویان دانشگاه های شهر جیرفت در سال 1392 [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 137-147]

  • دانشجو ارزیابی انگیزه ی پذیرش مسؤولیت مشاوره ی دانشجویی توسط اساتید دانشگاه علوم پزشکی [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 165-171]

  • دانشجو بررسی ارتباط کیفیت زندگی و عملکرد علمی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گلستان و ارائه مدل پیش بین، 1392 [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 238-246]

  • دانشجویان بررسی موانع محیطی موجود در آموزش بالینی از دیدگاه دانشجویان و مدرسان پرستاری [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 106-113]

  • دانشجویان اثربخشی درمان شناختی_رفتاری در بهبود عملکرد تحصیلی دانشجویان دارای افت تحصیلی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 383-389]

  • دانشجویان بررسی رفتارهای مراقبتی از دیدگاه دانشجویان پرستاری در بخش های ویژه [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 52-58]

  • دانشجویان پرستاری بررسی تأثیر پورت فولیوی آموزشی بر صلاحیت بالینی دانشجویان پرستاری [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 191-198]

  • دانشجویان پرستاری تأثیرآموزش بر پایه ی نقشه ی مفهومی بر مهارت تصمیم گیری بالینی دانشجویان کارورز پرستاری در اورژانس بیمارستان گلستان شهر اهواز [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 247-255]

  • دانشجویان پرستاری مفهوم کار تیمی از دیدگاه دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر: یک مطالعه ی کیفی [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 266-275]

  • دانشجویان پرستاری مقایسه ی تأثیر دو روش آموزشی سخنرانی و الکترونیکی بر دانش و نگرش دانشجویان پرستاری نسبت به الکتروشوک_درمانی [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 321-330]

  • دانشجویان پرستاری بررسی عملکرد و نظرات دانشجویان پرستاری در ارزشیابی فرآیند پرستاری به شیوه ی آسکی [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 337-344]

  • دانشجویان پزشکی رضایتمندی دانشجویان رشته ی پزشکی از اجرای یک روش آموزشی بیمار_محور در بخش کودکان بیمارستان گلستان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 176-180]

  • دانشجویان پزشکی بررسی نظرات دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز پیرامون تدریس موضوع نشانه شناسی بیماری های ژنتیک [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 224-229]

  • دانشجویان پزشکی تاثیر امتحانات منظم کلاسی بر میانگین نمره ی پایانی درس فیزیولوژی کلیه و مایعات [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 59-65]

  • دانشجویان تحصیلات تکمیلی بررسی روش شناسی پایان نامه های دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم بهزیستی و توان بخشی در سال تحصیلی 91-1390 [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 331-336]

  • دانشجویان جدیدالورود ارزیابی نقش فرایند استقبال بر رفع چالش های مرحله ی گذر دانشجویان جدیدالورود [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 199-206]

  • دانشجویان خارجی تحلیل وضعیت مدیریت روابط بین المللی در حیطه ی بهره گیری از اساتید و کارشناسان خارجی و برگزاری دوره های آموزشی برای دانشجویان خارجی در دانشگاه علوم پزشکی تبریز طی سال های 1385 تا 1390 [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 93-99]

  • دانشجویان داروسازی تاثیر امتحانات منظم کلاسی بر میانگین نمره ی پایانی درس فیزیولوژی کلیه و مایعات [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 59-65]

  • دانشجویان دندانپزشکی ارتباط بین هوش هیجانی و وضعیت تحصیلی در دانشجویان دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 80-87]

  • دانشجویان مامایی دیدگاه دانشجویان مامایی در مورد وضعیت حمایت و نظارت بالینی در محیط های آموزش بالینی دانشگاه علوم پزشکی زنجان [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 374-382]

  • دانشکده پیراپزشکی ارزیابی کیفیت خدمات براساس مدل الگوی تعالی بنیاد مدیریت کیفیت اروپا EFQM در دانشکده ی پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 1-11]

  • دانشکده ی پزشکی ارتباط بین کیفیت زندگی کاری و تعهد سازمانی اعضای هیأت علمی دانشکده ی پزشکی مشهد [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 365-373]

  • دانشگاه علوم پزشکی تبریز تحلیل وضعیت مدیریت روابط بین المللی در حیطه ی بهره گیری از اساتید و کارشناسان خارجی و برگزاری دوره های آموزشی برای دانشجویان خارجی در دانشگاه علوم پزشکی تبریز طی سال های 1385 تا 1390 [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 93-99]

  • دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز ارزیابی کیفیت طرح درس اساتید دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز در سال 1392 [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 307-313]

  • دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اثربخشی درمان شناختی_رفتاری در بهبود عملکرد تحصیلی دانشجویان دارای افت تحصیلی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 383-389]

  • دانشگاه علوم پزشکی کاشان ارزیابی کیفیت خدمات براساس مدل الگوی تعالی بنیاد مدیریت کیفیت اروپا EFQM در دانشکده ی پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 1-11]

  • درک غلط ارزیابی تأثیر آموزش فیزیولوژی بر روی درک دانشجویان در مورد عملکرد بطن راست [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 302-306]

  • درمان شناختی- رفتاری اثربخشی درمان شناختی_رفتاری در بهبود عملکرد تحصیلی دانشجویان دارای افت تحصیلی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 383-389]

  • دوره‌های آموزشی تحلیل وضعیت مدیریت روابط بین المللی در حیطه ی بهره گیری از اساتید و کارشناسان خارجی و برگزاری دوره های آموزشی برای دانشجویان خارجی در دانشگاه علوم پزشکی تبریز طی سال های 1385 تا 1390 [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 93-99]

ر

  • رادیولوژی بررسی میزان انگیزه و علاقه‌ی دانشجویان کارشناسی رشته‌ی رادیولوژی دانشگاه علوم پزشکی تبریز نسبت به انتخاب شغل و یا ادامه‌ی تحصیل در مقاطع بالاتر در سال 1391 [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 148-155]

  • راهبردهای تنظیم هیجان شناختی پیش بینی سلامت روان و عملکرد تحصیلی دانشجویان از طریق راهبردهای شناختی تنظیم هیجان در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 37-44]

  • رضایت از تدریس مقایسه ی تأثیر تدریس به شیوه ی سخنرانی و تدریس مشارکتی با استفاده از پازل بر میزان یادگیری و رضایتمندی دانشجویان پرستاری [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 214-223]

  • رضایت دانشجویان بررسی رضایتمندی دانشجویان علوم آزمایشگاهی از خدمات آموزشی، پژوهشی و رفاهی دانشکده ی پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید صدوقی یزد در سال 1391 [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 66-72]

  • رضایتمندی بررسی میزان رضایتمندی دانشجویان پزشکی در خصوص ارزشیابی پایان ترم درس فیزیولوژی با استفاده از فیلم ها و تصاویر آموزشی در مقایسه با آزمون های چهار گزینه ای [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 100-105]

  • رضایتمندی رضایتمندی دانشجویان رشته ی پزشکی از اجرای یک روش آموزشی بیمار_محور در بخش کودکان بیمارستان گلستان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 176-180]

  • روش آموزشی ارزیابی روش Case –based teaching (آموزش بر اساس مورد) در آموزش دروس تئوری بیماری های عفونی در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 88-92]

  • روش ترکیبی مقایسه ی تأثیر آموزش آناتومی به دو روش سخنرانی و ترکیبی بر میزان یادگیری و یادداری دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 183-190]

  • روش‌شناسی بررسی روش شناسی پایان نامه های دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم بهزیستی و توان بخشی در سال تحصیلی 91-1390 [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 331-336]

س

  • ستاد استقبال ارزیابی نقش فرایند استقبال بر رفع چالش های مرحله ی گذر دانشجویان جدیدالورود [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 199-206]

  • سخنرانی مقایسه ی تأثیر آموزش آناتومی به دو روش سخنرانی و ترکیبی بر میزان یادگیری و یادداری دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 183-190]

  • سخنرانی مقایسه ی تأثیر تدریس به شیوه ی سخنرانی و تدریس مشارکتی با استفاده از پازل بر میزان یادگیری و رضایتمندی دانشجویان پرستاری [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 214-223]

  • سخنرانی مقایسه ی تأثیر دو روش آموزشی سخنرانی و الکترونیکی بر دانش و نگرش دانشجویان پرستاری نسبت به الکتروشوک_درمانی [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 321-330]

  • سلامت روان پیش بینی سلامت روان و عملکرد تحصیلی دانشجویان از طریق راهبردهای شناختی تنظیم هیجان در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 37-44]

  • سمنان بررسی روند عملکرد دانشجویان در آزمون علوم پایه دانشگاه علوم پزشکی سمنان، طی ده سال تحصیلی (89-1380) [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 314-320]

ش

  • شبیه‏ساز مقایسه ی سطح یادگیری و بررسی دیدگاه دانشجویان تکنولوژی پرتوشناسی در مورد آموزش با استفاده از شبیه‏ساز دستگاه توموگرافی کامپیوتری و آموزش سنتی در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 207-213]

  • شبیه‏سازی نگاهی بر شبیه‏سازی در پرستاری: یک مطالعه ی مروری [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 281-287]

ص

  • صلاحیت بالینی بررسی تأثیر پورت فولیوی آموزشی بر صلاحیت بالینی دانشجویان پرستاری [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 191-198]

ط

  • طرح تک آزمودنی تأثیر روش آموزش مستقیم بر مهارت خواندن دانش آموزان با ناتوانی یادگیری خواندن در پایه ی دوم ابتدایی [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 356-364]

  • طرح خط پایه‌ی چندگانه تأثیر روش آموزش مستقیم بر مهارت خواندن دانش آموزان با ناتوانی یادگیری خواندن در پایه ی دوم ابتدایی [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 356-364]

  • طرح درس ارزیابی کیفیت طرح درس اساتید دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز در سال 1392 [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 307-313]

ع

  • عضو هیأت علمی ارزیابی کیفیت طرح درس اساتید دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز در سال 1392 [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 307-313]

  • علاقه بررسی میزان انگیزه و علاقه‌ی دانشجویان کارشناسی رشته‌ی رادیولوژی دانشگاه علوم پزشکی تبریز نسبت به انتخاب شغل و یا ادامه‌ی تحصیل در مقاطع بالاتر در سال 1391 [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 148-155]

  • علوم آزمایشگاهی بررسی رضایتمندی دانشجویان علوم آزمایشگاهی از خدمات آموزشی، پژوهشی و رفاهی دانشکده ی پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید صدوقی یزد در سال 1391 [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 66-72]

  • عملکر مقاله کوتاه: خودارزیابی دانش و عملکرد پرستاران در برقراری ارتباط با بیماران دارای اختلال ارتباطی [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 294-301]

  • عملکرد بررسی عملکرد و نظرات دانشجویان پرستاری در ارزشیابی فرآیند پرستاری به شیوه ی آسکی [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 337-344]

  • عملکرد آموزشی پژوهشی بررسی ارتباط کیفیت زندگی و عملکرد علمی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گلستان و ارائه مدل پیش بین، 1392 [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 238-246]

  • عملکرد تحصیلی بررسی رابطه ی برنامه ی درسی پنهان به عنوان یک نظام آموزشی با عملکرد تحصیلی دانش آموزان مدارس راهنمایی دخترانه ی شهرستان شوشتر در سال تحصیلی91-90 [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 122-129]

  • عملکرد تحصیلی مقاله کوتاه: بررسی ارتباط تیپ شخصیت A وB و عملکرد تحصیلی در دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 172-175]

  • عملکرد تحصیلی دانشجویان پیش بینی سلامت روان و عملکرد تحصیلی دانشجویان از طریق راهبردهای شناختی تنظیم هیجان در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 37-44]

  • عملکرد سازمانی بررسی رابطه ی مدیریت دانش و عملکرد سازمانی (مطالعه ی موردی: بیمارستان شهید صدوقی یزد) [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 276-280]

  • عملکرد علمی بررسی ارتباط کیفیت زندگی و عملکرد علمی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گلستان و ارائه مدل پیش بین، 1392 [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 238-246]

ف

  • فرآیند پرستاری بررسی عملکرد و نظرات دانشجویان پرستاری در ارزشیابی فرآیند پرستاری به شیوه ی آسکی [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 337-344]

  • فیزیولوژی قلب و گردش خون ارزیابی تأثیر آموزش فیزیولوژی بر روی درک دانشجویان در مورد عملکرد بطن راست [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 302-306]

ک

  • کارآموزی بررسی دیدگاه فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی مدارک پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در خصوص نقاط قوت و ضعف برنامه کارآموزی در عرصه [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 12-20]

  • کار تیمی مفهوم کار تیمی از دیدگاه دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر: یک مطالعه ی کیفی [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 266-275]

  • کارشناسان خارجی تحلیل وضعیت مدیریت روابط بین المللی در حیطه ی بهره گیری از اساتید و کارشناسان خارجی و برگزاری دوره های آموزشی برای دانشجویان خارجی در دانشگاه علوم پزشکی تبریز طی سال های 1385 تا 1390 [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 93-99]

  • کیفیت خدمات ارزیابی کیفیت خدمات براساس مدل الگوی تعالی بنیاد مدیریت کیفیت اروپا EFQM در دانشکده ی پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 1-11]

  • کیفیت زندگی بررسی ارتباط کیفیت زندگی و عملکرد علمی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گلستان و ارائه مدل پیش بین، 1392 [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 238-246]

  • کیفیت زندگی کاری ارتباط بین کیفیت زندگی کاری و تعهد سازمانی اعضای هیأت علمی دانشکده ی پزشکی مشهد [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 365-373]

گ

  • گروه ایمنی شناسی ارزیابی درونی گروه ایمنی شناسی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 73-79]

م

  • مامایی دیدگاه دانشجویان مامایی در زمینه ی آینده ی شغلی رشته ی تحصیلی شان [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 21-27]

  • مامایی تأثیر آموزش احیای قلبی_ریوی در گروه های همتا بر آگاهی دانشجویان [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 230-237]

  • محیط آموزش بالینی دیدگاه دانشجویان مامایی در مورد وضعیت حمایت و نظارت بالینی در محیط های آموزش بالینی دانشگاه علوم پزشکی زنجان [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 374-382]

  • مدارک پزشکی بررسی دیدگاه فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی مدارک پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در خصوص نقاط قوت و ضعف برنامه کارآموزی در عرصه [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 12-20]

  • مدرس تحلیل روابط سیستماتیک بین مؤلفه های تأثیرگذار بر تدریس اثربخش از دیدگاه دانشجویان کارشناسی ارشد با استفاده از تئوری گراف [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 28-36]

  • مدرسان پرستاری بررسی موانع محیطی موجود در آموزش بالینی از دیدگاه دانشجویان و مدرسان پرستاری [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 106-113]

  • مدل الگوی تعالی EFQM ارزیابی کیفیت خدمات براساس مدل الگوی تعالی بنیاد مدیریت کیفیت اروپا EFQM در دانشکده ی پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 1-11]

  • مدیریت دانش بررسی رابطه ی مدیریت دانش و عملکرد سازمانی (مطالعه ی موردی: بیمارستان شهید صدوقی یزد) [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 276-280]

  • مراقبت بررسی رفتارهای مراقبتی از دیدگاه دانشجویان پرستاری در بخش های ویژه [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 52-58]

  • مرحله‌ی گذر ارزیابی نقش فرایند استقبال بر رفع چالش های مرحله ی گذر دانشجویان جدیدالورود [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 199-206]

  • مروری بر مطالعات نگاهی بر شبیه‏سازی در پرستاری: یک مطالعه ی مروری [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 281-287]

  • مشاوره ارزیابی انگیزه ی پذیرش مسؤولیت مشاوره ی دانشجویی توسط اساتید دانشگاه علوم پزشکی [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 165-171]

  • مشهد ارتباط بین کیفیت زندگی کاری و تعهد سازمانی اعضای هیأت علمی دانشکده ی پزشکی مشهد [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 365-373]

  • معدل ارتباط بین هوش هیجانی و وضعیت تحصیلی در دانشجویان دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 80-87]

  • مهارت خودآگاهی اثربخشی آموزش مهارت خودآگاهی بر انگیزش پیشرفت تحصیلی و پرخاشگری دانش آموزان [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 45-51]

  • مهارت های تصمیم گیری بالینی تأثیرآموزش بر پایه ی نقشه ی مفهومی بر مهارت تصمیم گیری بالینی دانشجویان کارورز پرستاری در اورژانس بیمارستان گلستان شهر اهواز [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 247-255]

  • موانع برنامه های آموزش مداوم پزشکی: انگیزه ها و موانع حضور [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 288-293]

  • موانع تحقیق نگرش اعضای هیأت علمی به موانع انجام مطالعات پژوهش در آموزش در دانشگاه علوم پزشکی جهرم در سال تحصیلی 1391 [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 130-136]

  • موانع محیطی بررسی موانع محیطی موجود در آموزش بالینی از دیدگاه دانشجویان و مدرسان پرستاری [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 106-113]

ن

  • ناتوانی یادگیری خواندن (اختلال خواندن) تأثیر روش آموزش مستقیم بر مهارت خواندن دانش آموزان با ناتوانی یادگیری خواندن در پایه ی دوم ابتدایی [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 356-364]

  • نشانه شناسی بررسی نظرات دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز پیرامون تدریس موضوع نشانه شناسی بیماری های ژنتیک [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 224-229]

  • نقشه مفهومی بالینی تأثیر آموزش برنامه ی مراقبتی با استفاده از نقشه ی مفهومی بالینی بر تفکر انتقادی [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 345-355]

  • نقشه ی مفهومی تأثیرآموزش بر پایه ی نقشه ی مفهومی بر مهارت تصمیم گیری بالینی دانشجویان کارورز پرستاری در اورژانس بیمارستان گلستان شهر اهواز [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 247-255]

  • نگرش دیدگاه دانشجویان مامایی در زمینه ی آینده ی شغلی رشته ی تحصیلی شان [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 21-27]

  • نگرش مقایسه ی تأثیر دو روش آموزشی سخنرانی و الکترونیکی بر دانش و نگرش دانشجویان پرستاری نسبت به الکتروشوک_درمانی [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 321-330]

  • نمره پایانی درس فیزیولوژی کلیه و مایعات تاثیر امتحانات منظم کلاسی بر میانگین نمره ی پایانی درس فیزیولوژی کلیه و مایعات [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 59-65]

و

  • وضعیت تحصیلی ارتباط بین هوش هیجانی و وضعیت تحصیلی در دانشجویان دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 80-87]

ه

  • همتایان تأثیر آموزش احیای قلبی_ریوی در گروه های همتا بر آگاهی دانشجویان [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 230-237]

  • هوش هیجانی ارتباط بین هوش هیجانی و وضعیت تحصیلی در دانشجویان دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 80-87]

  • هوش هیجانی بررسی ارتباط هوش هیجانی و پیشرفت تحصیلی در دانشجویان دانشگاه های شهر جیرفت در سال 1392 [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 137-147]

ی

  • یادداری مقایسه ی تأثیر آموزش آناتومی به دو روش سخنرانی و ترکیبی بر میزان یادگیری و یادداری دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 183-190]

  • یادگیری مقایسه ی تأثیر آموزش آناتومی به دو روش سخنرانی و ترکیبی بر میزان یادگیری و یادداری دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 183-190]

  • یادگیری مقایسه ی تأثیر تدریس به شیوه ی سخنرانی و تدریس مشارکتی با استفاده از پازل بر میزان یادگیری و رضایتمندی دانشجویان پرستاری [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 214-223]

  • یزد بررسی رضایتمندی دانشجویان علوم آزمایشگاهی از خدمات آموزشی، پژوهشی و رفاهی دانشکده ی پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید صدوقی یزد در سال 1391 [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 66-72]